YSoft SafeQ je platforma za upravljanje poslovnim procesima osmišljena s ciljem smanjenja troškova ispisa, povećanja produktivnosti te postizanja više razine zaštite dokumenata.
Podaci prikupljeni praćenjem i obračunom svakog pojedinog ispisa, kopije ili skena omogućuju razumijevanje trenutnih troškova i navika u korištenju ispisnih rješenja.
Raspoloživi alati pomažu razviti i primijeniti pravila za ispis koja zatim rezultiraju nižim troškovima.
Secure authentication smanjuje rizik povezan s ostavljanjem dokumenata na izlaznim jedinicama uređaja ili podizanjem istih od strane pogrešne osobe.
Sigurno i točno preuzimanje dokumenata i automatska isporuka na unaprijed definirane lokacije podiže razinu produktivnosti zaposlenika.
Opsežni izvještaji i putem weba centralizirana nadzorna ploča pojednostavljuje ispis i upravljanje poslovnim procesima.
SMANJENJE TROŠKOVA
Koliko ispisa, kopija i skenova se napravi i koji je trošak istih?
POVEĆANJE PRODUKTIVNOSTI
Da li su zaposlenici efikasni i produktivni u korištenju uređaja?
VIŠA RAZINA SIGURNOSTI DOKUMENATA
Tko ispisuje ili skenira pojedine dokumente i da li su isti zaštićeni?
DOPRINOS ODRŽIVIM RJEŠENJIMA
Da li je moguće smanjiti količinu otpada i emisiju CO₂?
KOJI YSOFT SAFEQ SUITE JE PRAVI IZBOR ZA VAS?
Izbor ovisi o modulima koji su Vam trenutno potrebni, a u budućnosti u slučaju većih zahtjeva uvijek je moguće dodati nove module.
YSOFT SAFEQ Enterprise Suite
Za obrte i mala poduzeća koja žele centralizirano upravljanje ispisom i precizan dohvat dokumenata.
YSOFT SAFEQ PRINT MANAGEMENT SUITE
Nudi prednosti centraliziranog upravljanja ispisom s preciznim dohvatom dokumenata uz ključne poslovne procese za multifunkcijske uređaje – primarno A4.
YSOFT SAFEQ WORKFLOW SUITE
Za poduzeća koja imaju potrebu za preciznim dohvatom dokumenata uz napredno procesuiranje poput Optical Character Recognition
Preuzimanje brošure: YSoft-SafeQ-trifold-brochure-EN-1.pdf (121 downloads)